23 noiembrie 2011

Botezul criminal promovat de Biserica Ortodoxă Română

Să recapitulăm. În cadrul ritualului de botez creştin-ortodox la care este supus un nou-născut, punctul culminant este reprezentat de acţiunea scufundării acestuia, până peste cap, de trei ori, în apă. Această acţiune sadică urmăreşte "uciderea" acestuia în vederea "renaşterii" în noua stare de creştin ortodox. Este necesar să precizăm că nu există nici cea mai mică intenţie conştientă a copilului de a se boteza. Acesta este dus prin forţa tradiţiei la botez de părinţii, naşii şi societatea din care face parte.

Domnul Laurenţiu Streza, Mitropolitul Ardealului, a decis, de curând, că evenimentul petrecut la Braşov în care o fetiţă era cât pe ce să moară prin înec în timpul botezului este de fapt o simplă crispare a acesteia în momentul în care a luat contact cu apa. Mă bucur că vastele sale studii medicale îl îndreptăţesc să dea acest verdict. Are cumva şi o versiune medicală pentru decesul băieţelului Claudiu din Sibiu? Pentru că acesta chiar a murit la botez, nu a avut doar o crispare. A, da, părinţii acelui copil sunt atât de reduşi încât "nu vor să-şi facă păcate şi să-l acuze pe preot de moartea copilului". Probabil de asta "Noi nu am avut nici un caz, niciodată, şi nu există consemnat în istoria Bisericii ca vreun copil să moară la Botez pentru că avem preoţi normali. Nu avem handicapaţi sau psihopaţi sau care fac numai de mântuială. Avem oameni responsabili şi cu oamenii ăştia mergem înainte şi nu ne lăsam călcaţi cu nimic" (ÎPS Laurenţiu Streza).
De fapt chiar aşa sună reproşul la adresa părinţilor fetiţei din Braşov: "Pentru astfel de oameni care solicită botezul şi după aceea ei îl reclamă pe preot şi spune că preotul le-o agresat copiii nu am nici o..." Tot el spune: "Vorbeşti după aceea, nu ce s-ar fi putut întâmpla". Adică nu poţi spune că botezul e criminal decât după ce moare copilul.

Nenorocitule! Botezul e criminal pentru că sensul lui e criminal, e intenţia creştinismului de a ucide pentru a învia. Toată biblia şi toate riturile creştine asta proclamă. De asta ar trebui să se adreseze adulţilor, conştienţi de ceea ce li se întâmplă. De asta o crimă şi mai mare face Biserica infestând minţile tinere, minţindu-i în orele de religie din şcoală că ce bine este să mori pentru a învia.

La ce vă puteţi aştepta la botez, conform spuselor mitropolitului? "Taina botezului este o taină sfântă şi cei care sunt responsabili de a administra această taină o administrează corect şi complet." Întrebat fiind dacă se poate solicita o formulă de botez prin stropire acesta răspunde: "Numai în cazuri clinice, cazuri de boală, cazuri de necesitate, îl cheamă acasă şi-i face botezul acasă, şi ştie cum să-l facă. Noi niciodată nu abuzăm, nu forţăm..."
Aţi priceput, dragi părinţi? Dacă vreţi botez răspunderea vă aparţine în totalitate. Păţeşte ceva copilul? Aici replica preotului Eugen Consulea este nu numai cinică ci de-a dreptul idioată: "E, n-aveţi credinţă!"..."Cred că a fost panica părinţilor. Şi apoi nu ştim viaţa lor pe care au avut-o până acuma..."

7 comentarii:

  1. la catolici nu se scufunda copilu in apa , doar ii toarna putina apa cu cana peste cap , sa inteleg ca nu este corect si complet? practic botezul e un ritual SIMBOLIC, nu un concurs de scuba-diving , dar deh in ADEVARATA, UNICA SI MIROBOLANTA ortodoxie tre sa fii mai catolic decat papa (lol)
    Kitana

    RăspundețiȘtergere
  2. @kitana
    Foarte multă lume confundă botezul cu spălarea. Botezul, şi teologii sunt de acord cu asta, nu este curăţenie în sens de igienă ci în sens de renaştere. Cu cât moartea, ca o condiţie preliminară renaşterii, este mai veridică, cu atât scopul sacru este mai profund atins. Dacă acestui ritual s-ar supune "benevol" adulţii este treaba lor, la urma urmei. Dar supun acestei cazne copii fără discernământ şi incapabili de a se opune.
    Biserica Ortodoxă ar face bine să accepte cel puţin ideea unui botez simbolic, dacă altfel nu se poate. Oricum popii au introdus câteva concepte ştiinţifice în cuvântul biblic, când nu au mai avut ce face (vezi cazul cu rotundul pământului). Nu văd de ce modificarea tehnicii botezului nu ar fi posibilă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu continui sa fiu foarte agasat nu de faptul ca preotii omoara copiii la botez (asta nici nu ma mai mira, avand in vedere ca vorbim de niste oameni printre care zvonurile de pedofilie sunt la ordinea zilei - la ce naiba sa te mai astepti de la ei? La moralitate? Hai, nu ma face sa rad...) - ceea ce ma deranjeaza pe mine cel mai tare este aceasta scuza PERFECTA cu care a venit Biserica Ortodoxa, pentru a-si mari numerele prin botezul unor indivizi care nici nu stiu sa mearga, daramite sa-si dea consimtamantul pentru aderaraea la o religie, in deplinatatea facultatilor mintale... Jegurile astea care indraznesc sa se auto-intituleze "oameni" le-au bagat in cap oilor ignorante si speriate de superstitie, ca daca se intampla ca amaratul ala de plod sa moara inainte de a fi botezat nu va ajunge in "Rai" - si in consecinta ar fi cea mai inteleapta decizie sa-l botezi cat mai repede, si sa nu stai dupa el sa creasca. Dar uite, nu stiu care este procedura legata de copiii care mor chiar IN TIMPUL botezului. Aia merg in Rai sau in Iad? Sau Dumnezeu le sterge si lor complet existenta, asa cum fac astia de la BOR ca sa se poata lauda cu un record de a nu fi inecat pe nimeni la botez? Mistere, mistere.

    Oricum... cert e ca poti sa le explici teistilor cum vrei tu, din orice directie vrei, cum sta cu "drepturile omului" si cu botezul infantil care este o clara incalcare a acestora - ei tot or sa insiste ca a boteza copilul este decizia cea mai "responsabila" si ne vor ignora pentru ca li s-a bagat in cap ca suntem niste "satanisti anarhisti si poponari" (ca sa citez un handi care a facut cateva valuri pe TLP acu' cateva zile).

    Deci putem tipa noi cat de tin plamanii, ca mai avem mult pana ajungem sa ne stergem undeva cu botezul infantil si sa trecem la un nou pas de libertate personala, unde religia nu-ti mai este impusa inca din momentul in care ai iesit din burta mamei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru a nu se mai întâmpla astfel de cazuri, stimați concetățeni sunteți sfătuiți să vă botezați copii la vârste mai înaintate, de exemplu de la un an în sus. Copilul este mai mare la această vârstă și nu mai poate fi înecat de popă în timpul îmbăierii / botezării

    RăspundețiȘtergere
  5. @valerius
    De ce să fie botezaţi copii? Lasă-i să crescă, şi-or hotărî ei când să se boteze... când vor fi adulţi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este adevărat. Și eu sunt de acord ca botezul să fie opțiunea copiilor și nu a adulților de lângă ei. Însă se profită de faptul că copiii mici - nounăscuții - sunt fără apărare și nu pot spune "nu". Religia a găsit și o scuză pentru asta: dar dacă ...? Dar dacă copilul moare și nu este botezat? Nu se va duce el în iad? Mai bine acum,după naștere, când se profită de inocența copilului și a adulților care cred în inocența bisericii

    Am spus să fie botezați la un an pentru cei care vor musai să îi boteze pe copii de copii, și să se evite accidente de tipul înecului în cristelniță

    RăspundețiȘtergere
  7. @valerius
    Am spus "Botezul e criminal pentru că sensul lui e criminal, e intenţia creştinismului de a ucide pentru a învia."
    Deoarece "acţiunea scufundării acestuia, până peste cap, de trei ori, în apă" are intenţie criminală, acceptul pentru această acţiune trebuie să fie a celui supus ei, respectiv a botezatului. Odată ce pentru alte drepturi, cum este cel de a conduce o maşină, trebuie să ai 18 ani pentru a ţi-l exercita, cred că e de la sine înţeles că pentru dreptul de a accepta să fii ucis spre renaştere trebuie să ai cel puţin tot atât. Este de la sine înţeles că părinţii ce îşi asumă acest risc trebuie să fie conştienţi de el. Dar nu sunt.
    O altă soluţie, dar neacceptată de absurzii preoţi (vezi video), este transformarea gestului criminal într-unul pur ritualic, botezul fiind însemnat ca o stropire simbolică. Poate atunci nu ar fi o problemă ca şi sugarii să fie supuşi ritualului, rămânând nerezolvată doar problema alegerii.

    RăspundețiȘtergere

Vă rog să treceţi un "nume", chiar dacă este fictiv.